Wednesday, September 9, 2009

DAH LAMANYER UPDATE.....


posing menarik kononnyer...he he



salam pd semua...




emm...hari ni aku ada berkesempatan nak update blog aku nih...maklumla bs sgt kononnyer...he he...bz mjadi suri rumah, jd ibu, jd isteri, jd pelajar, jd kakitangan n segala2nyer...syukur pd allah pd thn ni aku dpt menjalani ibadah pusala lg...seronok sgt sbb anak aku yg sulung dah fham apa maksud berpuasa n dia kt nak puasa...tp tula klau hari cuti bangun je tido dah mntak susu...pastu dia kt dia puasa he he...hari ni aku cuti rehat sbb nak rehatkan diri...dlm kepala byk benda nak berfikir n hari2 ada je benda aku fikir...bagusla mcm tukan sbb tu allah anugrahkan manusia utk berfikir kan...tp dlm berfikir ada jgak rs sedih...rs mcm2 la yg x dpat nak digambarkan sbb aku rs sejak aku menjadi dewasa thn ni la plg byk dugaan yg mendatg n x redah2 lg....aku sendiri pon x faham kenapa jd mcm ni...aku rs aku ni bukanla teruk sangat perangai nyer yg boleh buat kwn2 sakit hati... n aku rs aku x penah berubah apa2 pon...aku rs aku msih eliz yg dulu...tp mmg aku x faham la....mgkin aku x bleh nak menilai diri sendiri...n kwn2 yg penah belajar dgn aku selama 3 thn ms di utara dl mesti kenal sape aku sebenarnya...kwn2 yg bleh ngam dgn aku mesti tau mcmn aku sbnarnyer....ntahla kan...mmg susah nak puaskan hati semua org...wpon aku x sakitkan hati sape2...nasib baikla ada kwn2 yg memahami n mengnali sape aku sebenarnyer...tp x peduli la apa org nak ckap...yg pengting aku ada plan dlm hidup aku sendiri nak keje apa, nak dduk mn, nak pkai kreta apa, nak bisnes apa n apa2 je nakla...he he...tp pd pagi yg hening ni aku rs tenang ckit n klau bleh nak tenangkan fikiran hari ni dgn cara apa???emm...kwn2 yg rapat aku for sure tau kan...nak pi shoppingla...he he...nak pi tengik2 bj ry ker...malas nak pkir benda bukan baik aku abiskan duit pi shopping dgr2 lagu raya lg best kan...he he...salam sayang utk kwn2 semua especially jun yg br tjumpa blog aku almaklumla msing2 bz wpon berdepan je umah kita...dgn IT pon kita bleh share citer kan...for alin, n nani jgn lupa cr blog i yerrss...salam sayang jgak pd kwn2 opis anie, wana n wan...selamat menjalan ibadah puasa yerrs...

3 comments:

juNai said...

he..he...oooo patut aaaa aku keta ko dok ada kat dpn umah lagi...slalu time aku nak gerak keta ko xder.
oooo cuti nak soping lah ni ekkk...slmat bersuka ria lah

Alin Kay said...

aku dah jumpa...jeng..jeng..jeng..aku musyikil sape lah yg nyakit2kan ati kau ni..adakah dia Miss M

~AynaMahmuD~ said...

rajin2 lagi update..ayong leh bace..
check out my blog
hearttelling.blogspot.com