Sunday, September 13, 2009

TENGAH RAJIN NAK BERCERITA....


aksi 2 beradik dlm troli.......



nur aleeya farhana yg dah x sabar nak kuar sbb nak pi main

Emm…nmpaknyer sejak 2 3 menjak ni aku tgh rajin nak update blog yer…semangat ni...he he...bkan apa kdg2 rs mcm x ckup masa hari2 ada je urusan nak buatkan or x pndai nak uruskan ms he he…mcm tu la org byk komitmen kan…citer yg agak menarik…smlm aku pi kelas kat UITM…dari kul 8.30 pg smpai 1.00 tghr...kdg2 rs seronok gak jd student kdg2 rs x brp nak seronok…rs seronok sbb bl blajar kita bleh jmp ramai2 kwn yg dr pelbagai peringkat umur…klau kwn dgn org berumur rs mcm aku muda je lg he he…bila p kelas tu ada yg makcik2 n pakcik2 yg beruban pon still blajar lg…bl tengok yg berumur lg semangat belajar apatah lg aku ni yg umur hjg 20-an patut kena berganda2 semangat nyer tul x?? pastu yg seronoknyer bleh dpat rmai kwn n bleh contact antara satu sama lain sbb semua kwn2 ofis ni ada dlm pelbagai bidang even lecturer pon dr pelbagai bidang…mmg ada bessssstnyerrrr he he…ada kwn2 aku yg kje pgawai polis, kastam, keje bank x usah ckapla mmg ramai gilerrsss…bisness, kje swasta, engineer n mcm2 lg la…tp klau nak citer yg best tu mmg byklah…he he..n lg satu aku rs seronok sbb aku kena jd org yg kuat semangat, sentiasa befikiran positif dlm sgl benda, mnjadi org selalu berfikir dan memikir..sentiasa mempunyai impian (tercapai x tercapai x taula kan aku kn fikir sendiri la he he…) sentiasa fikir benda yg terbaik utk diri aku n my family… emmm…tp citer yg x seronok plak bl bab memikir ada assignment tp bkanla x seronok sgt tp bila ada keje nak buat tu selagi x siap slagi tu kita kena fikir bila nak siapkan tul x?? yg x sronok bl ada test or quiz n x seronok bl nak hadapi exam…emm tp bab exam ni nak kt x seronok sgt x laaa…sbb aku pkir positif bl nak dpt kan hasilnyer bila abis belajar he he…emm…abis ke ni yer…risau gak ni…tp hrap2 abis la…tp yg bestnyer kaedah belaja mcm ni mmg menjimatkan masa bagi org yg berada di situasi mcm aku sbb waktu belajar yg fleksibel, asignment pon agak mudah(tp kdg2 lmbat gak siap he he), kdg2 dpt lecturer yg baik dia bg TAKE HOME TEST je, dpt lecturer yg baik lg dia tlg student punya carry mark, mmg bykla yg baik klau dpt lecturer yg memahami student yg berkarier ni...tu yg bestnyer kan... cr belaja mcm ni mmg nmpak mudah tp kena ada pengorbanan keluarga, suami n anak2...so apa2 pon aku kn fkir yg terbaik for my life & my famila kan ….he he…

Pastu mlm td p JUSCO Puchong…aku suka p JUSCO ni compare dgn tmn equine…sbb rs kat sini lg byk choice…byk jugakle bershopping tp semua beli kat anakanda yg 2 org tu…papa n mama dia x belia apa pon..ni yg x best ni kan…nak gak beli kasut sepasang ke.. t shirt sehelai ke...he he..tp yg geram nyer bdk2 ni especially yg kakak before p beli bj raya” dia ckap kakak x de pon bj raya kwn2 semua dah beli……” emm ksian la plak…x smpai hati plak dengar…tu yg p jgak jusco mlm tp bila smpai sana bukannyer diorg nak tengok baju raya…nak main kat tmpat pmainan tu je rupa2nye..sudahnye aku p cari baju sorg2 papa dia sibok melayan anak2 main…emm...mcmtu la kita dl kecik2 yer...apa yg kita nak klau bleh mesti nak dpt klau x dpt...alamatnyer melalak yer...apa lg...

2 comments:

wana said...

amboi2 shooping sakan nmpaknya kawan aku sorang nih...hehehe...

sronok lak dgr akak smbung study, wana tringin gak, tp malas nk study dn exam, bleh ker.camne tu..hahahaha

Anonymous said...

he he...bleh gak mcm tuh tp lmbat ckit nak grade he he...