Saturday, November 14, 2009

hoorey...hoorey....hooorey

hoorey??he he sebab aku br abis exam...tp tu la exam kali ni mmg susah compare dgn exam sebelum ni...aku pon pelik apela yg diorg nak buat soalan susah sgt...dahla soalan semua dlm bhs inggeris...nasib baik aku faham klau x fham pon buat2 fham je la...he he...apa2 pon aku berdoa semua 4 paper yg ambik baru ni lulus...mgu ni aku br rs nak rest sikit compare mgu2 sebelim ni...ms mgu exam tu pon aku smpat lg pi out station gi kedah...fuhh...kuatkan semangat je la...tp aku suka pi kedah sbb br2 ni aku dpat review balik nostalgia lama he he...aku lalu kat tmpat aku blajar dulu,,,teringat zaman muda2 dulu..he he..eeehhh eeehhh sekarang pon "muda" lagi he he...teringat kat geng2 lama aku dl...kwan2 kat sana semua ok best la mmg best sgt2...x puas rsnyer duduk sana ...org sana pon baik2...klau ada rezki satu hari nnt nak jgak keje sana...hari ni aku p mkan bfast kat dengkil mkan ns lemak dgn roti canai...sedap gak mkanan kat situ..tp lpas balik dr situ aku pon tertido...tu la sbbnye aku malas mkan ns lemak pagi2...mesti ngantuk punyala...ish ish x boleh diamalkan selalu...mkan berat pagi2 ni x bagus kan...emm mlm ni nak apa plak yer...aku ni dah berminggu2 x masak ni sejak bila yer..ish memang lama sesangat la....bila nak start msak balik tu yg malas tu...tp xpe aku tgh cari semangat la ni nak msak tp bkan nak start hari ni...heri bila yer...emm x taula...esok pon confirm mkan kat luar...sbb esok aku nak gi shah alam n subang jaya... haa...mmg mgu ni & mgu seterusnye aku nak bjalan je nih...ntah rs boring la skarang ni...rs nak gi jln2 sgt2 tp x tau nak gi mn...nak beli kain pasang utk buat baju dah beli dah br ni..abih rm500...nak beli kreta bukan boleh beli hari2 he he...haa ingat esok nak pi cr tdung 2 3 helai ke...cr kasut ke best gak yer...pastu nak bwak anak2 aku jln2...ksian kat diorang ms mgu2 bz aku hari tu x brp terlayan diorang nasib baik mak aku ada...masa ni la aku nak bwak diorang berjalan...he he..emm mlm nnt klau rajin aku update gmbar plak...he he...

0 comments: